Weboldalunk sütiket használ használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése (regisztráció, vásárlás) és a felhasználó weboldalon végzett tevékenységének nyomon követése érdekében (statisztika). Süti politika | Adatvédelmi szabályzat

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Termék címkék:
SpringMed Kiadó

Stratégiai management a gyakorlatban

8.600 Ft
6.880 Ft
Kedvezmény: 1.720 Ft 20%
Menny.:
ISBN: 978-615-5166-85-3
Szerző: Imre Tamás
Imre Tamás „Stratégiai management a gyakorlatban” című könyve a stratégiai menedzsment sokrétű ismeretigényének figyelembevételével került kialakításra. A könyv nem csupán arra vállalkozik, hogy ismertesse a stratégiai menedzsment fő paradigmáit, elméleti alapjait, folyamatát, hanem pontosan azt nyújtja az Olvasó számára, amit a címe is ígér: hasznos útmutatóul szolgál a stratégiai menedzsment koncepciójának és eszköztárának gyakorlati alkalmazása terén.

Könyvadatok

Stratégiai management a gyakorlatban

Puhafedelű, ragasztott kötés
Szerző(k): Imre Tamás
Felelős szerkesztő: Dr. Böszörményi Nagy Klára
Tördelés és tipográfia: Németh János
Borítóterv, grafika: Németh János
Terjesztés: Végh Rita
Nyomda és kötészet: Belvárosi Nyomda Zrt.
Ár: 8600 Ft

Tulajdonságai

Méret: 165 x 235 mm
Terjedelem: 422 oldal
Kiadó: SpringMed Kiadó Kft.
Megjelenés időpontja: 2020
Nyelvezet: Magyar
ISBN: 978-615-5166-85-3

A könyv megvásárolható E-book változatban is.

Leírás

A stratégia, a stratégiai management kb. 40-50 éve a vállalatvezetők által használt központi fogalmak közé tartozik. A hosszú távú előrelátás, a tervezés, a stratégiai időhorizontra való előretekintés, a hosszú távú cselekvési programok kialakítása mára már a vállalati működések többé-kevésbé szerves részévé váltak.
A magyar olvasóknak szánva egy olyan, összefoglaló jellegű és egyúttal a részleteket is bemutatni kívánó könyvet kívántam írni, amely a stratégiai management egészét gyakorlati szempontokból, az üzleti
világban szerzett több évtizedes tapasztalataim alapján, átfogóan mutatja be. Ez a könyv ezen a szakmai alapon, ezzel a szándékkal íródott.

Miről szól ez a könyv? Arról, hogy mire és milyen módon, milyen folyamatok, eljárásmódok mentén kell stratégiát alkotni, hogyan kell stratégiai szempontú elemzéseket készíteni, hogyan és milyen tartalommal kell egy stratégiát, egy stratégiai tervet megalkotni, hogyan kell megtervezni a végrehajtását, és főképp, hogy hogyan kell sikeresen végrehajtani, és hogyan kell olyan szervezeti-működési környezetet kialakítani, hogy a stratégia lehessen a mindennapokban is a ’követendő vezérfonal’.

Kiknek szól ez a könyv? Szándékaim szerint sokaknak. A könyvemet alapvetően szakkönyvnek és kézikönyvnek szánom, elsősorban gyakorló üzleti emberek számára. Elsősorban gyakorló vállalatvezetőknek, tulajdonosoknak, ügyvezetőknek, stratégiáért felelős vezetőknek, gazdasági vezetőknek, üzleti vezetőknek, funkcionális szakterületek vezetőinek és minden rendű és rangú olyan szakértőknek, akik munkakörük részeként folyamatosan, avagy alkalomszerűen, de vissza-visszatérő módon foglalkoznak stratégiai elemzésekkel, stratégiai tervezéssel és a stratégiák végrehajtásával.
Sok éves tapasztalat mondatja velem: a mai kor vállalatainak a jó stratégiai managementre nagyobb szükségük van, mint valaha.

Ez a könyv azért született, hogy ehhez minél többeket hozzásegíthessen.
A szerző

Paraméterek

Tartalom I. A STRATÉGIAI MANAGEMENT LEGFŐBB FOGALMAI
II. A STRATÉGIAI MANAGEMENT FOLYAMATA
III. A STRATÉGIAALKOTÁS FOLYAMATÁNAK ÁTTEKINTŐ ISMERTETÉSE
IV. A STRATÉGIAALKOTÁS ELŐKÉSZÍTŐ ÉS IRÁNYKIJELÖLŐ FÁZISA
V. A STRATÉGIAALKOTÁS ELEMZÉSI ÉS CÉLKIJELÖL FÁZISA LEZÁRÁSA
VI. A STRATÉGIAALKOTÁS FOLYAMATÁNAK MÁSODIK CIKLUSA - A SZÁMSZERŰSÍTETT STRATÉGIAI TERV KIALAKÍTÁSA
VII. A STRATÉGIAALKOTÁS MÁSODIK CIKLUSÁNAK LEZÁRÁSA - A STRATÉGIAI DÖNTÉSEK VÉGLEGESÍTÉSE
VIII. A STRATÉGIA TÉNYLEGES VÉGREHAJTÁSA